Događaji
Događaji / 05/24/2015 / 1788
Japan je izuzetno primamljivo tržište za sve ozbiljne vinske igrače, ali podjednako i teško jer tamo vladaju drugačiji kulturni i ekonomski obrasci ponašanja, često neshvatljivi nama koji dolazimo sa zapada. Japan nije samo zemlja izlazećeg sunca, već i zemlja u kojoj potrošnja vina kontinuirano raste. U 2012. godini, potrošnja vina po glavi stanovnika je iznosila 2,69 litara. Vino sve više postaje element svakodnevnog života - 7% populacije svakodnevno pije vino, dok procenat onih koji bar jednom nedeljno piju vino iznosi više od 50%.
Tomislav Ivanović
Nagrađivani vinski novinar, kritičar i saradnik odabranih vinskih magazina. Autor i urednik vebsajta www.vinopedia.rs. Nosilac WSET3 sertifikata. Član Udruženja somelijera Vojvodine. Sudija na nacionalnim i internacionalnim vinskim takmičenjima. Vodi radionice i predavanja na temu vina Srbije i Balkana. Lokalni partner organizacije Wine Mosaic. Suosnivač Međunarodnog dana prokupca.
Pročitajte i druge članke iz ove rubrike:

PROWEIN PRAVI ZAOKRET
PROČITAJ VIŠE

VREME JE ZA PROKUPAC
PROČITAJ VIŠE

BIWC 2025 - NOVA ERA ZA BALKANSKA VINA
PROČITAJ VIŠE

POČINJE WINEOS 2025 U OSIJEKU
PROČITAJ VIŠE

ŽUPSKI KARAVAN PROKUPCA 2024
PROČITAJ VIŠE
Pobednik MILLESIMA BLOG AWARD 2016
Winner MILLESIMA BLOG AWARD 2016
VINO & FINO vinska ličnost godine 2016
VINO & FINO wine personality of the year 2016